26 september 2006

Anne Dedry (33ste plaats)



Persoonlijke gegevens

49 jaar
Kerkstraat 40 in Kessel-lo
moeder van 3 kinderen
gezinssociologe van opleiding
werkzaam in de thuiszorg
vrijwilligerswerk in De Bakermat, expertisecentrum voor kraamzorg


favoriet boek: Voor deze zomer "mijn zoon heeft een seksleven, en ik lees mijn moeder roodkapje voor" van Renate Dorrestein. Ik moet er nog het eerste woord in lezen, maar de titel en de achterflap lijken mijn levensfase herkenbaar te verwoorden.

wens kinderen Leuven: De beste preventie op weg naar een evenwichtige adolescentie : een warm nest om in op te groeien.

project Leuven: Meer steun voor de kleine niet-verzuilde welzijnsorganisaties en dynamische initiatieven in Leuven.

stem voor groen: het houdt groen op de agenda van rood

citaat: Het leven is te kort om er krom doorheen te gaan.



Mijn mailadres

Geen opmerkingen: