16 september 2006

Bert Massa (25ste plaats)


Persoonlijke gegevens:
Ik woon in Kessel-Lo in de Koningin Astridlaan,17. Ik ben 49 jaar. Ik ben gehuwd en ben moeder van 5 kinderen (tussen 25 en 16 jaar oud, 4 zonen en een dochter).Ik werk deeltijds als lector aan de katholieke hogeschool Limburg. Daar geef ik vakken in de pedagogische wetenschappen en vervul ik een coördinatietaak.
In mijn vrije tijd zing ik in het Canzonettakoor van Kessel-Lo. Ik doe vrijwilligerswerk in de speelotheek van Leuven (reeds 25 jaar). Ook speel ik regelmatig viool in een groepje bij vzw educolore. Tussendoor probeer ik ook nog wat te sporten (aquagym bij Blauwputsport en wandelen).

Je favoriete boek, CD, film, citaat
Mijn favoriete boek is meestal het boek dat ik op het ogenblik aan het lezen ben en dat me geboeid kan bezig houden. Op dit ogenblik is dit 'Meester' van F. Mc Court. Het boeit me omdat dit enerzijds handelt over onderwijs maar ook omdat het weergeeft hoe iemand ondanks een moeilijk verleden zoekt om zichzelf te realiseren in het leven en dit doet met de nodige zelfkennis en zelfrelativering.

Wat is je wens voor de kinderen van Leuven?
Ik wens alle kinderen van Leuven dat ze mogen opgroeien in een sfeer van verbondenheid, verbondenheid met mensen, verbondenheid met de natuur, verbondenheid met de maatschappij en zo ook in grote verbondenheid met zichzelf.

Welk project of voorstel zou je graag realiseren in Leuven?
Ik zou graag in Leuven projecten realiseren waarin mensen elkaar kunnen ontmoeten en elkaar kunnen dragen in verbondenheid.

Waarom is een stem voor Groen! een goede stem?
Een stem voor Groen! is een goede stem omdat Groen! mensen wakker houdt en steeds blijft stem geven aan aspecten die het samenleven warmer maken.

Geen opmerkingen: